أعلان الهيدر

اجهزة حضور وانصراف

كاميرات مراقبة

نظام تحكم فى الابواب

الأحد، 22 أكتوبر 2017

الرئيسية افضل اجهزة الحضور والانصراف ماركة zk teco

افضل اجهزة الحضور والانصراف ماركة zk teco

اكيد انا لو صاحب شركه او شغال معايا موظفين هحتاج لاجهزه حضور وانصراف عندنا فمصر حاجه مش عارفه حلوه ولا لا بس هي ان الي حاسس انه متراقب دايما بيلتزم بالصح يعني لو في كاميرات مراقبة اكيد مش هعمل حاجه غلط هخاف ان حد يشوفني فصورة انا مش حاببها نفس الكلام لو في جهاز بصمة هخاف اتاخر عن ميعادي علي الاقل علشان ميتخصمليش .
طيب اية هي الماركة الي ممكن اثق فيها ؟ 
انا لما اثق فماركة لازم اشوف اية الضمان بتاعها يعني مثلا لو في اي مشكلة هيتصين ولا ارمية وارجع اشوف شركة ابدا اثق فيها تاني من الاول 
طيب اية رايكو لما نقول ان الضمان هيبقي استبدال ضد عيوب الصناعة وكمان الصيانة 7 أيام في الاسبوع و24 ساعة 
طيب في اجهزة كتير ازاي اعرف ان الجهاز يناسبني ولا لا ؟ 
اولا : عدد الموظفين بيحددلنا الجهاز المناسب 
ثانيا : انا محتاج البصمة تكون بالصباع او بالوجهه 
ثالثا : انا محتاج انقل البيانات عن طريق USB &net wark 

واحد من أفضل الاجهزة هو x628tc  
جهاز حضور وانصراف

اية هي مواصفاتة ؟
الجهاز شامل برنامج التشغيل لغة  عربى وانجليزى
شاشة LCD Color ملونة وقوائم جرافيك ولوحة مفاتيح تعمل باللمس
طاقة 3000 بصمة اصبع
طاقة 000 10 بالكارت Proximity
ذاكرة 000 100 حركة توقيع

الاتصال بالكمبيوتر عن طريق النت وورك TCP/IP او فلاشة USB
طيب والتركيب والبرمجه ؟ 
 تركيب الجهاز والتدريب على السوفت وير بيتم على اعلى مستوى وده لوجود فريق مهندسين كامل متميز بنقدمه لخدمة عملائنا 




لمزيد من المعلومات يرجي التواصل 
دعاء محمود 
01090001462
doaa.busma@gmail.com

Hager Mohammed - 01020233067. يتم التشغيل بواسطة Blogger.